صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۹۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی و نظارت کانون‌های مساجد البرز خبر داد: کانون فرهنگی ـ هنری روستای خور ساوجبلاغ، نماینده کانون‌های مساجد البرز به منظور برپایی موکب اربعین حسینی در کربلا است.

کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت کانون‌های مساجد استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اهمیت حضور نیروهای مسجدی در پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری سهم ویژه‌ای در برپایی موکب اربعین حسینی در سال جاری دارند.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد بیان کرد: رویکرد کانون‌های مساجد با محوریت فعالیت‌های بین‌المللی در ابعاد مختلف برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول، شاخصه ارزیابی توانمندی کانون های مساجد را حضور پررنگ آنان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: کانون فرهنگی هنری روستای خور در شهرستان ساوجبلاغ نماینده کانون‌های مساجد البرز به منظور برپایی موکب اربعین حسینی در کربلا است.

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت کانون های مساجد استان البرز در پایان گفت: کانون فرهنگی روستایی خور در قالب جمع‌آوری کمک‌های مردمی با محوریت مسجد جامع روستا مجموعه‌ای از اقلام مختلف را برای پذیرش زائران فراهم‌ کرده است.

انتهای پیام