صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۴۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار پلدشت گفت: در انتخابات آتی مجلس ۴۴ شعبه اخذ رأی در این شهرستان تدارک دیده شده و حدود ۸۰۰ نفر برای این امر سازماندهی می‌شوند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهران صفری، فرماندار پلدشت، در جلسه شورای اداری شهرستان که روز گذشته، ۲۴ آذر در سالن فرمانداری پلدشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تأثیر آن در سرنوشت کشور و آینده اظهار کرد: حق رأی برای همه بوده و این امر افتخار ۴۰ سال انتخابات آزاد را نصیب  کشور ایران کرده است.

وی با تأکید براینکه مردم پلدشت نیز با حضور پرشور خود در انتخابات ۲ اسفند ماه حاضر شده و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند، افزود: ما خادمین مردم وظیفه داریم زمینه را برای مشارکت حداکثری آماده کنیم.

فرماندار پلدشت ادامه داد: در انتخابات آتی مجلس ۴۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان تدارک دیده شده داشته و حدود ۸۰۰ نفر برای این امر سازماندهی می‌شوند و انتخابات امسال در شهرستان با احراز هویت اشخاص با ثبت کدملی صورت می‌گیرد.

خلق حماسه دیگر در انتخابات ۲ اسفند

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، نیز در این جلسه با اشاره به انتخابات از دیدگاه قرآن و اهل بیت گفت: ملت همیشه در صحنه بار دیگر با حضور خود در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند و در کنار آن به فرامین الهی نیز جامه عمل می‌پوشانند.

وی بیان کرد: رعایت قانون برای همه ضروری بوده و بر همه واجب است برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند و بی‌شک مردم با حضور خود در انتخابات حماسه عظیم دیگری را خلق می‌کنند.

انتهای پیام