صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۲۸۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

گروه اجتماعی ــ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری همایش یاریگران اجتماعی و فعالان فرهنگی روستایی و عشایری منطقه دو کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدناصر رضایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، امروز، 30 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همایش منطقه‌ای یاریگران اجتماعی منطقه دو کشور به مدت دو روز در استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفندماه با حضور 6 استان چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، کهگیلویه‌و‌بویراحمد، فارس، بوشهر و اصفهان در گچساران برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: این همایش در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار می‌شود و برنامه‌هایی همچون برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و صنایع دستی، پنل‌های آموزشی و برنامه‌های هنری بومی و محلی نیز در این همایش اجرا می‌شود.

رضایی رونمایی از اولین نرم‌افزار ویژه مواد مخدر، کتاب‌نوشته‌ها و نقاشی‌هایی در خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و نام‌گذاری خیابان، فلکه و یا میدانی به نام «شهدای مبارزه با مواد مخدر» را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد.

وی تصریح کرد: ذی نفوذان روستاییان و عشایر، دهیاران، شوراهای روستایی و عشایر و تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام