صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۷۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
معاون رئيس جمهور:

گروه اجتماعی ـ معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداری و استخدامي کشور با بیان اینکه هر چه جلوتر می‌رویم رابطه جوانان نسل جدید با افراد نسل انقلاب دورتر و کمتر می‌شود، گفت: برای جلوگیری از ایجاد این فاصله باید ارزش‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌ها و نیز نقش اقشار مختلف مردم در شکل‌گیری انقلاب برای نسل جدید تبیین و دستاوردهای انقلاب برای آنان روشن شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جمشيد انصاری، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداری و استخدامي کشور 19 بهمن‌ماه در آیین بهره‌برداری از 55 پروژه شهرستان شهرکرد و افتتاح اورژانس بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر، با تبریک فرارسیدن ایام‌‎الله دهه فجر، اظهار کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این ایام آشنایی جوانان با اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام(ره) و فداکاری جوانان و شهدا برای پیروی انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر چه جلوتر می‌رویم رابطه جوانان نسل جدید با افراد نسل انقلاب دورتر و کمتر می‌شود، ادامه داد: برای جلوگیری از ایجاد این فاصله باید ارزش‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌ها و نیز نقش اقشار مختلف مردم در شکل‌گیری انقلاب برای نسل جدید تبیین و دستاوردهای انقلاب برای آنان روشن شود.

انصاری با بیان برخی خاطرات خود از دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب، تأکید کرد: افرادی که سال‌های پیروزی انقلاب را درک کرده‌اند خوب در ذهن دارند که در آن دوران، تمام اقشار جامعه به سوی خیابان‌ها گسیل می‌شدند و نیروهای نظامی و انتظامی نیز با مردم همراهی می‌کردند که نظیر این شرایط در هیج زمان و مکانی سابقه ندارد.

معاون رئيس جمهور تصریح کرد: آنچه از آن خاطرات در ذهن ما مانده است جز فداکاری و ایثار نیست، و حتی افسر شهربانی که وظیفه ایستادن در مقابل اعتراضات را داشت، موقعیت خود را به خطر می‌انداخت و با مردم انقلابی همراه می‌شد.

انصاری با تأکید بر اینکه این تجارب باید به نسل جدید منتقل شود، بیان کرد: نسل جدید نسلی حسابگر است و بسیاری از تصمیمات و اقدامات را با حساب و کتاب انجام می‌دهد، لذا باید نسل انقلاب را با حسابگری برای آنان تبیین کنیم.

رئيس سازمان اداری و استخدامي کشور با تقدیر از تلاش‌های مسئولان در انجام پروژه‌هایی که نتیجه آن‌ها خدمت به مردم استان است، گفت: در دهه فجر امسال 55 پروژه با 60 میلیارد تومان در شهرستان شهرکرد افتتاح می‌شود و کلنگ 18 پروژه با 19 و نیم میلیارد توان بر زمین زده می‌شود که با درنظر داشتن شرایط دشوار و تنگناهایی که در تأمین منابع عمرانی داریم، اقداماتی قابل توجه است.

انتهای پیام