صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۷۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان را به حضور پرشور و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان را به حضور پرشور و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ایام الله دهه فجر و 22 بهمن و آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک عرض می‌کنم.

از ما خواستند که مردم را دعوت کنیم برای حضور در راهپیمایی، من اعتقادم این است مردم ما به مراتب از ما [مسئولان] جلوتر هستند، ما کسی نیستیم که بخواهیم به این مردم خوب و بصیر و حاضر در صحنه و آشنای به اوضاع و شرایط بگوییم آقایان بیایید راهپیمایی، خانم‌ها بیایید راهپیمایی، اصلا نیازی به این مسائل الحمدالله مردم ما امروز ندارند.

مردم ما به خوبی واقف هستند که اطرافشان چه می‌گذرد و چه هست و دشمن‌ها چه خواب‌هایی را برای‌شان تدارک دیده‌اند و انقلاب اسلامی چه عزتی به این کشور و این ملت بخشیده است و چه راه نورانی در مسیر مردم قرار گرفته و به خوبی می‌دانند که وظیفه شرعی و دینی آحاد مردم هست، خودشان به خوبی می‌دانند که به هر شکل ممکن اسلام و دین خدا را یاری کنند، انقلاب اسلامی را یاری کنند.

دشمن هم تدارک دیده است که مردم نیایند و نظاره‌گر هم هست ببیند که آیا مردم می‌آیند یا نمی‌آیند، طبیعی است که مردم مثل عرصه‌های دیگری که آمده‌اند و حضورشان را در صحنه حفظ کردند فردا هم می‌آیند ان‌شاءالله به حول و قوه الهی و لبیک می‌گویند هم به امام و هم به مقام معظم رهبری و هم به شهدا و هم با حاج قاسم عزیز حتماً تجدید پیمان خواهند کرد و راه شهدا را پررنگ و محکم و باصلابت ان‌شاءالله دنبال خواهند کرد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام