صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۰۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

اولین روز از «نخستین دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن کریم» در چهارمحال‌وبختیاری، امروز اول اسفندماه با حضور محمدمهدی بحرالعلوم در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اولین روز از «نخستین دوره تربیت داور حُسن حفظ قرآن کریم» در استان، امروز اول اسفندماه با حضور محمدمهدی بحرالعلوم، استاد حفظ قرآن، داور بین‌المللی و رئیس سازمان قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در شهرکرد برگزار شد.

در این دوره آموزشی ۲۰ ساعته، ۳۰ نفر از بانوان و آقایان قرآنی استان که شرایط لازم را احراز کرده بودند، شرکت دارند، داشتن مدرک تخصصی حفظ (درجه ا تا ۳) سازمان دارالقرآن الکریم یا قبولی در آزمون ورودی، حفظ کل قرآن کریم، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل سن ۲۵ سال و حداکثر ۵۰ سال از مهم‌ترین شرایط شرکت در این دوره آموزشی بود.

بر اساس این گزارش، در انتهای این دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل خواهد آمد و اسامی افراد منتخب برای صدور گواهی‌نامه داوری حُسن حفظ از سوی دارالقرآن کشور معرفی خواهند شد، ضمن اینکه از این افراد برای داوری مسابقات مختلف قرآن کریم در داخل استان استفاده خواهد شد.

یادآوری می‌شود، فردا جمعه دوم اسفندماه دومین روز این دوره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام