صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۶۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آغاز اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با همکاری مراکز سلامت و پایگاه‌های مقاومت بسیج، فرمانداران استان را به پشتیبانی جدی از این طرح فراخواند و گفت: هدف از اجرای این طرح، قطع زنجیره انتقال بیماری است و در صورت اجرای صحیح آن، در کمترین زمان ممکن قادر به کنترل و مدیریت این بیماری خواهیم شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه 28 اسفندماه در ارتباط تصویری با فرمانداران استان، با اشاره به آغاز اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا با همکاری مراکز سلامت و پایگاه‌های مقاومت بسیج، فرمانداران استان را به پشتیبانی جدی از این طرح فراخواند و گفت: هدف از اجرای این طرح، قطع زنجیره انتقال بیماری است و در صورت اجرای صحیح آن، در کمترین زمان ممکن قادر به کنترل و مدیریت این بیماری خواهیم شد.

وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر کنترل ورودی استان‌ها و شهرها، گفت: فرمانداران با هماهنگی دستگاه‌های مسئول نسبت به کنترل ورود و خروج افراد از شهرها نظارت کنند و اجازه تردد به افراد مشکوک به بیماری را ندهند.

راستگو، از فرمانداران خواست تا از ظرفیت گروه‌های مرجع، تشکل‌های مردمی و معتمدان شهرستان‌ها در راستای آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی عمومی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین بر استمرار اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با شیوع ویروس کرونا به ویژه ضدعفونی کردن مراکز عمومی و پرتردد و جلوگیری از ازدحام و تشکیل اجتماعات در شهرستان‌های استان تأکید کرد.

وی نظارت بر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی را نیز از جمله وظایف مهم فرمانداران در روزهای آتی ذکر کرد و گفت: در این زمینه نیازمند اقدامات منطقی و هماهنگ با مراجع استانی و ملی هستیم.

راستگو همچنین از فرمانداران استان خواست تا از مراکز خدمات‌رسان در ایام عید نوروز بازدید کرده و از تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کنند.

در این ارتباط تصویری، تعدادی از فرمانداران استان، آخرین وضعیت بیماری کرونا و اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری و مدیریت این بیماری در شهرستان‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام