صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۹۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

رئیس حوزه هنری لرستان از برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایل خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد کرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری استان امروز، 17 فروردین در جمع خبرنگاران، از برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» با مشارکت و همکاری حوزه هنری، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان و شهرداری خرم‌آباد خبر داد.

وی هدف از برگزاری جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت را انعکاس فعالیت‌های شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی در این زمان و ماندگار کردن فعالیت‌های این قشر زحمت‌کش در تاریخ، همچنین بازتاب مبارزه این همیاران سلامت در رویارویی با بیماری کرونا در کشور و پاسداشت تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت ذکر کرد. کرم‌اللهی افزود: در این جشنواره حضور برای علاقه‌مندان در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایل مختص اعضای کادر درمانی و پزشکی در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان‌ می‌توانند در بخش‌های اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

وی، ثبت فعالیت شبانه‌روزی کادر پزشکی، پرستاران بیمارستان‌ها، اورژانس و شبکه‌های بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا را موضوعات ارسال اثار این جشنواره ذکر کرد و با اشاره به اهمیت و نقش ماندگار و بی‌بدیل مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: بی‌شک تلاش، پشتکار، فداکاری و ایستادگی مدافعان حریم سلامت کشور در مقابله‌ با این بیماری و حفظ جان و سلامتی بیماران ستودنی و قابل تقدیر است.

رئیس حوزه هنری لرستان ابراز امیدواری کرد، در برگزاری این جشنواره جلوه‌هایی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمانی ثبت و  بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ به یادگار بماند. 

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا ۳۰ خردادماه امسال و زمان اعلام نتایج داوری را ۱۵ تیرماه امسال ذکر کرد و گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تا ۱۵ تیرماه داوری و برگزیدگان اعلام خواهند شد و تمامی آثار می‌باید به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۶۶۹۸۵۱۲۳ ارسال شوند.

انتهای پیام