صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۱۳۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: تجهیزات امروز هم ضرورت و هم نعمت الهی است، اما دارای شرطی است که آن بهره‌برداری صحیح از آن است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز 6 خرداد در دیدار با شورای مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی، گفت: صحت و بیماری فردای جامعه به حمل و نقل‌های ارتباطات ریلی، جاده‌ای، فناوری اطلاعات و ... دارد که امروز در دسترس مردم قرار داده شده است.

وی افزود: ما دارای ارتباطات جاده‌ای، ریلی، هوایی و ارتباطات فناوری اطلاعات هستیم که همه آن‌ها نعمت است، اما آنچه به وسیله آن‌ها حمل می‌شود نیز بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: اقداماتی که شما انجام می‌دهید نعمت است، در عین حالی که در زمان ما یک ضرورت محسوب می‌شود.

عبادی تصریح کرد: تجهیزات علی رغم اینکه بسیار نعمت‌های باارزشی هستند، اما چنانچه حساب شده، علمی، عقلی، دینی و حافظ سلامت مردم باشد، کارساز خواهند بود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: وارداتی که به قلب و روان مردم از طرق مختلف می‌شود، اگر ناسالم باشد مردم مریض خواهند شد.

عبادی اظهار کرد: با توجه به استعدادهای ویژه‌ای که در نژاد ایرانی وجود دارد، اگر به جوانان فرصت دهیم، از دیگران بسیار جلوتر خواهیم بود.

وی بیان کرد: اگر فضای مجازی در دست خودی‌ها قرار داشت و دست بیگانگان قطع می‌شد، روان، عقیده، افکار و فرهنگ مردم ما آسیب نمی‌دید، اما متاسفانه امروز شاهد آسیب‌هایی هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: تجهیزات امروز هم ضرورت و هم نعمت الهی است، اما دارای شرطی است که آن بهره‌برداری صحیح از آن است.

عبادی افزود: افرادی که فرهنگ‌سازی می‌کنند، اگر با یکدیگر هماهنگ و کارهایشان حساب شده‌تر می‌بود، ما بهتر می‌توانستیم از زحماتی که شما انجام می‌دهید بهره برداری‌های صد در صدی در راستای رشد جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کار شما تجهیز یک مرکب است، گفت: درصدی از فضای مجازی در دست بداندیشان و بیگانگان است که در قسمت‌های مختلف آثار آن را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام