صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۲۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: ۳۱ ویژه برنامه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در فضای مجازی برای دانش‌آموزان استان اجرایی شده است .

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه ۳۱ ویژه برنامه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در فضای مجازی برای دانش‌آموزان استان اجرایی شده است، گفت: در این برنامه‌ها که با عنوان «ما سرباز ولایتیم، السلام‌علیک یا روح‌الله» اجرایی شده، ابعاد مختلف شخیصت امام خمینی(ره) و اهداف و والای نهضت اسلامی تببین می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های ویژه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در آموزش و پرورش در فضای مجازی عملیاتی شد، خاطرنشان کرد: باید به دنبال درک اندیشه‌های امام باشیم.
این مسئول بیان کرد: تبیین و تفسیر سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی ضروری است که باید با مطالعه دقیق و تعمق شخصیت والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان بیشتر معرفی کرد.
فهمیده تصریح کرد: سالروز ارتحال امام فرصتی برای بازشناساندن اندیشه‌ها و تفکر امام خمینی(ره) به آحاد مختلف جامعه است و نباید اندیشه‌های امام در بین سایر مکاتب، مغفول و به فراموشی سپرده شود.
وی یادآورشد: ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) با رویکرد تبیین شاخص‌های کلی نظام جمهوری اسلامی از منظر معمارکبیر انقلاب، معرفی شخصیت و سیره امام به جوانان و نوجوانان دراین استان تشکیل شد.
این مسئول عنوان کرد: برنامه‌های این ستاد توسط دو کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان پیش‌بینی و در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی شبکه تربیتی شاد در دو بخش استانی و کشوری درحال اجرا است.
وی ایجاد پیوند عمیق و محکم بین نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی را از اهداف دیگر برنامه‌های ستاد استانی آموزش و پرورش در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی فراملی دارند، افزود: در این مسیر به دنبال تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان با ارائه الگوی عملی ازهنجارها و رفتارهای سیاسی حضرت امام راحل هستیم.

 

انتهای پیام