صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۷۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: طبق دستور امور قرآنی سازمان اوقاف کشور، تنها کسانی که در بازه زمانی تعیین شده در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن ثبت نام خود را به طور کامل به انجام رسانده‌اند می‌توانند در این دور از مسابقات شرکت کنند و همین موضوع سبب شد که بسیاری از افراد فرصت ثبت نام را از دست بدهند.

مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: طبق دستور امور قرآنی سازمان اوقاف کشور، تنها کسانی که در بازه زمانی تعیین شده در چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن ثبت‌نام خود را به طور کامل به انجام رسانده‌اند می‌توانند در این دور از مسابقات شرکت کنند.
رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام دیگر تمدید نمی‌شود، افزود: بر اساس سیاست‌های رئیس جدید امور قرآنی سازمان اوقاف، امسال ثبت‌نام بدون تمدید و صرفا به صورت اینترنتی انجام گرفت.
جمالی عنوان کرد: در استان همدان نیز همانند بسیاری از استان‌های کشور شاهد اعتراضاتی مبنی بر عدم تمدید مهلت ثبت نام و مشکل در سیستم ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف بودیم.
وی با بیان اینکه متأسفانه امسال بسیاری از قرآن آموزان به دلیل عدم ثبت‌نام و یا تکمیل مراحل ثبت‌نام از شرکت در این مسابقات بازماندند، گفت: برخی افراد تنها موفق به انجام مراحل نخست ثبت‌نام مسابقات قرآن شدند که این دلیلی برای ثبت نهایی آنان نبود.
وی با بیان اینکه برای برخی ثبت‌نام کنندگان کد رهگیری نیز ارسال شده است، گفت: ارسال کد رهگیری به معنای ثبت نهایی فرد نیست چرا که طبق دستورات سیستم ثبت‌ نامی باید تمام مراحل را طی می‌کرد.
جمالی با بیان اینکه امسال طبق سیاست‌های کشوری اوقاف، شاهد چنین تغییرات و به تبع اعتراضاتی در نحوه ثبت‌نام مسابقات هستیم، گفت: امسال امور قرآنی سازمان اوقاف درجهت نظم‌دهی بیشتر به مسابقات قرآن و تشویق افراد به ثبت نام در زمان‌های اولیه اعلام شده، تمدید ثبت نام را حذف کرد.

وی گفت: در زمان ثبت‌نام این دور از مسابقات، چند روزی به افراد شرکت کننده جهت اصلاح و ویرایش مشخصات و همچنین ورود و ثبت نام افرادی که به دلیل مشکل سیستم، موفق به ثبت‌نام نشده فرصت داده شد.
رئیس امور قرآنی اوقاف استان همدان با اشاره به اینکه مسابقات استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن 30 مرداد ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: افراد برای اطلاع از ثبت نام نهایی خود می‌توانند به مراکز اوقاف شهرستان‌ها مراجعه کنند.
وی یادآور شد: امسال به دلیل آمار کم ثبت‌نام کنندگان در سطح شهرستان‌ها، مسابقات به صورت تجمیعی میان شرکت‌کنندگان چند شهرستان انجام خواهد گرفت. به طور نمونه شرکت‌کنندگان تویسرکان و نهاوند با یکدیگر و در یک منطقه مسابقه خواهند داد.

انتهای پیام