صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۱۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به فوت یازده بیمار کرونایی طی یک شبانه‌روز در لرستان، گفت: تاکنون فوتی‌های ناشی‌از کرونا در لرستان به 754 نفر رسیده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان شامگاه یک‏‌شنبه، 4 آبان‌ماه در تشریح وضعیت کرونا در لرستان، گفت: طی یک شبانه‌روز گذشته در لرستان یازده نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی لرستان به‌ویژه در پنج شهرستان لرستان، افزود: از ابتدای شیوع کرونا در لرستان تاکنون 754 بر اثر ابتلاء به این ویروس جان باخته‌اند.

نیکبخت با اشاره به بحرانی شدن روند شیوع کرونا در لرستان، اضافه خاطرنشان کرد: تنها راه برون‌رفت از این بحران، به حداقل رساندن بیرون آمدن مردم از منزل و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

پرداخت 167 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان

علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز روز گذشته از پرداخت 167 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات کرونا در لرستان خبرداد و گفت: 10 هزار فقره پرونده در بانک‌ها هنوز تسهیلات دریافت نکرده‌اند.

وی با با اشاره به این‌که 29 هزار و 519 فقره پرونده برای دریافت تسهیلات کرونا در استان لرستان تشکیل شده است، افزود: به این تعداد پرونده 292 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: تاکنون 19هزار و 691 فقره پرونده با اشتغال 22 هزار و 302 نفر در لرستان تسهیلات کرونایی دریافت کرده‌اند که در مجموع برای این تعداد پرونده 167 میلیارد و 400 میلیون تسهیلات پرداخت شده است.

آشتاب با اشاره به این‌که پرداخت تسهیلات تا پایان آبان‌ماه جاری ادامه دارد، گفت: بیش‌از 10 هزار نفر که برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و پرونده آن‌ها نیز در بانک‌ها تشکیل شده است، هنوز این تسهیلات را دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان این‌که ضروری است با توجه به مهلت پرداخت تسهیلات، متقاضیان هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل پرونده اقدام کنند تا بتوانند این تسهیلات را دریافت نمایند، اضافه کرد: در چنین شرایطی ضروری‌است بانک‌ها نیز شرایط دریافت تسهیلات را برای متقاضیان تسهیل تا افراد در کمترین زمان ممکن بتوانند آن‌را دریافت کنند.

انتهای پیام