صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۱۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

فرمانده حوزه ۶ خواهران سمیه(س) اردبیل، گفت: جهت ارتقاء معرفت، بصیرت دینی و اعتقادی، کانال تخصصی مشاوره قرآنی ویژه بسیجیان استان راه‌اندازی شد.

رقیه دخت‌آذر، فرمانده حوزه ۶ خواهران سمیه(س) اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: جهت ارتقاء معرفت، بصیرت دینی و اعتقادی، کانال تخصصی مشاوره قرآنی ویژه بسیجیان استان راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و اعمال برخی محدودیت‌ها توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به لزوم جاری بودن آموزه‌های دینی و فرهنگ قرآنی در نظام تعلیم و تربیت کانال بصیرت در پیامرسان سروش به نشانی basirat_۶ در بستر فضای مجازی راه‌اندازی شد.

دخت‌آذر، افزود: فضای نوپدید مجازی فرصت جدیدی را پیش روی ما قرار داده است و در باب ضرورت بهره مندی از ظرفیت‌های این فضا و اهمیت توجه به فضای مجازی، مقام معظم رهبری آن را برابر با اهمیت انقلاب اسلامی تعبیر فرمودند.

فرمانده حوزه ۶ خواهران سمیه(س) اردبیل، یادآور شد: پس از استقرار و راه اندازی کانال بصیرت به همت جوانان فعال سایبری و شورای تعلیم و تربیت حوزه خواهران در فضای مجازی بستری بسیار مناسب فراهم شد تا بتوانیم فعالیت‌های قرآنی، پرورشی و فرهنگی به ویژه سه منشور نورانی و ارزشمند قرآن، عترت و نماز را در این فضا پیگیری کنیم.

وی اهداف اصلی راه‌اندازی این کانال را زمینه‌سازی برای استفاده از بستر فضای مجازی در جهت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی جوانان، عنوان کرد و افزود: ارتقاء معرفت، بصیرت دینی و انقلابی برای رشد، تعالی معنوی، اخلاقی، توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، اهتمام به اقامه نماز اول وقت، تقویت انس با قرآن کریم، توسعه فرهنگ و سواد قرآنی براساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ولایت‌مداری، امر به معروف و نهی از منکر، روحیه جهادی و انتظار زمینه‌سازی برای استقرار دولت عدل مهدوی برشمرد.

دخت‌آذر، یادآور شد: همانطور که می‌دانید بستر فضای مجازی که مورد توجه قشر نوجوان و جوان قرار گرفته است، می‌تواند فرصتی بی نظیر برای انتقال مفاهیم و آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) باشد، امید است با توکل بر خداوند متعال و با همت و همراهی همگان گام موثری در تحقق این مهم برداریم.

فرمانده حوزه ۶ خواهران سمیه(س) اردبیل، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند پس از نصب اپلیکیشن سروش بر روی تلفن‌های همراه خود به این کانال آموزشی و پرورشی بپیوندند و از مطالب ارزشمند و متنوع آن بهره‌مند شوند.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام