صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۳۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
در قالب طرح «فرشتگان رحمت»؛

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از توزیع چهار هزار و 465 بسته معیشتی به ارزش ریالی 12 میلیارد و 705 میلیون ریال بین نیازمندان سطح استان خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، احمد بخشی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۲ فروردین‌ماه با اشاره به اینکه طرح فرشتگان رحمت با هدف کمک به اقشار بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه در خراسان‌جنوبی برگزار شده است، اظهار کرد: در قالب این طرح از 15 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین، چهار هزار و 465 بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: طی این مدت 12 میلیارد و 705 میلیون ریال اعتبار جهت تهیه بسته‌های معیشتی هزینه و با همکاری داوطلبان با حفظ کرامت انسانی بین مددجویان توزیع شده است.

وی از توزیع 779 دست پوشاک و کفش پیش از نوروز 1400 خبر داد و بیان کرد: در این راستا نیز مبلغ یک میلیارد و 99 میلیون ریال هزینه شده است.

بخشی با اشاره به اینکه در قالب اجرای طرح فرشتگان همچنین سه هزار و 720 پرس غذای گرم بین نیازمندان مناطق کم‌برخوردار استان توزیع شده است، تصریح کرد: بیش از 685 میلیون ریال نیز در این حوزه هزینه شده است.

وی با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری‌گر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، گفت: از مردم نوع‌دوست و خیر خواستاریم همچون گذشته ما را در امر کاهش آلام محرومان همیاری کنند‌.

بخشی یادآور شد: خیران علاوه بر مراجعه به 11 شعبه جمعیت هلال احمر در سطح استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت خانه‌های هلال واقع در روستاهای استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

انتهای پیام