صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۷۲۹۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

امام‌جمعه یزد گفت: شناسایی دقیق خانواده‌های نیازمند آبرومند و مسکین و توزیع بسته‌های معیشتی بین آن‌ها همانند ماه مبارک رمضان در طول سال تداوم پیدا کند.

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، امروز، 1 خرداد در دیدار محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد اظهار کرد: شناسایی دقیق خانواده‌های نیازمند آبرومند و مسکین و توزیع بسته‌های معیشتی در بین آن‌ها همانند ماه مبارک رمضان در طول سال تداوم پیدا کند.

وی افزود: مردم محلات شناخت بهتری نسبت به یکدیگر دارند و بهتر است کار شناسایی و رسیدگی به نیازمندان توسط مردم و معتمدان محله‌ها انجام شود و کمیته امداد وظیفه پشتیبانی و حمایت را بر عهده داشته باشد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد نیز در این دیدار با بیان گزارشی از عملکرد کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، گفت: مردم نیکوکار و خیراندیش استان یزد در ماه مبارک رمضان امسال 20 میلیارد و 550 میلیون تومان برای اطعام و افطار نیازمندان و مستمندان و تأمین بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش ایران همدل به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان کمک کردند.

وی افزود: در ماه مبارک امسال 130 آشپزخانه در سطح استان در قالب رزمایش ایران همدل شامل اطعام مهدوی و افطاری ساده نسبت به طبخ و توزیع 400 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده به ارزش هشت میلیارد و 500 میلیون تومان در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان اقدام کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: همچنین در این مدت 35 هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد تومان با مشارکت خیران یزدی تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال 1400 نیکوکاری یزدی حمایت دو هزار یتیم و فرزند محسنین غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده‌گرفته و به جمع حامیان پیوستند.

شجاعان افزود: 512 پایگاه در سطح معابر عمومی شهر، مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه نسبت به دریافت فطریه و کفاره مردم استان در روز عید فطر اقدام کردند و طبق آمار اولیه نیکوکاران یزدی حدود سه میلیارد تومان فطریه و کفاره پرداخت کردند.

انتهای پیام