صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۳۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: وزرای دولت باید با سفر به استان‌های مختلف کشور ظرفیت‌های نهفته را شناسایی کرده و تلاش کنند تا این ظرفیت‌ها احیا شده و منافع آن به مردم برسد.

به‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، امروز، ۱۶ مهرماه در سخرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به ظرفیت‌های استان اظهار کرد: آذربایجان غربی در حوزه کشاورزی، صنایع‌ تبدیلی، معادن و گردشگری ظرفیت بالایی دارد که معرفی و شناسایی آن برای سرمایه‌گذاری وظیفه مسئولان است.

وی افزود: وزرای دولت باید با سفر به استان‌های مختلف کشور ظرفیت‌های نهفته آنها را شناسایی کرده و تلاش کنند تا این ظرفیت‌ها احیا شده و منافع آن به مردم برسد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئولان با سفر به استان‌های مختلف همچنین از نزدیک در جریان امور و مشکلات مردم قرار گرفته و می‌توانند راهکاری مناسبی برای حل آنها اتخاذ کنند.

وی بیان کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است که این نشان‌دهنده توجه بیش از حد مسئولان به موضوع حمایت از تولیدات داخلی است تا اقتصاد کشور رونق پیدا کند.

حجت‌الاسلام دیرباز با تبریک هفته ناجا خاطرنشان کرد: هفته ناجا فرصت مناسبی برای قدردانی از سبزپوشان ناجا است که در طول سال برای ایجاد امنیت در کشور تلاش و حتی در این راه شهدای بسیاری را سالانه تقدیم می‌کنند.

 

انتهای پیام