صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۳۷۲۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دو هنرمند پیشکسوت رضوی در استان سمنان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا از سمنان، همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دو هنرمند پیشکسوت رضوی در استان سمنان معرفی و تجلیل شدند.

ابوالفضل صادقی‌نژاد و محمدابراهیم قدس‌پور هنرمندان پیشکسوتی هستند که در رشته‌های مختلف موفق شدند امسال در زمره هنرمندان رضوی استان سمنان شناخته و توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شوند.

ابوالفضل صادقی‌نژاد که سابقه گسترده‌ای در هنر موسیقی و آهنگ‌‌سازی دارد با آهنگسازی قطعه زیبای «همت آهو» که با خوانندگی علیرضا افتخاری، شعر محمدعلی بهمنی و تنظیم فردین خلعتبری تولید شده این عنوان را کسب کرد.

صادقی‌نژاد با هنرمندان مختلفی از جمله سالار عقیلی در رشته آهنگسازی همکاری دارد و تاکنون با ارائه آلبوم‌های متعدد، عنوان‌ها و تندیس‌هایی را از جشنواره‌های مختلف کسب کرده است.

محمدابراهیم قدس‌پور نیز با نوشتن آیات قرآن کریم و احادیث رضوی با استفاده از هنر خوشنویسی با فلز به کسب عنوان هنرمند پیشکسوت رضوی نائل آمد.

این هنرمند دهها تابلوی فلزی با استفاده از هنر خوشنویسی تاکنون تولید و ارائه کرده و برخی از این آثار با اهدا به مراکز دینی نصب و در دید علاقمندان به این هنر قرار گرفته است.

انتهای پیام