صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۴۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

بانوی یزدی جامانده از پیاده‌روی اربعین حسینی با پرداخت ۱۶ میلیون تومان زمینه آزادی یک مددجوی جرائم غیرعمد از زندان را فراهم کرد.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از ستاد دیه استان، بانوی یزدی که از چندی پیش برای سفر اربعین حسینی برنامه‌ریزی کرده بود، به دلایلی از این سفر باز ماند، با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال هزینه سفر خود را به آزادی یک زندانی غیرعمد که «حسین» نام داشت و به دلیل پرداخت نفقه در زندان تحمل حبس می‌کرد، اختصاص داد.

این بانوی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: از چندی پیش تصمیم به سفر در ایام اربعین کردم اما به دلیل ابتلا به بیماری و با توجه به بیانیه‌های ستاد اربعین مبنی بر ازدحام جمعیت در مرزها و  عدم توانایی برای این سفر تصمیم گرفتم تا هزینه سفر را به امر آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد اختصاص دهم.

این نیکوکار یزدی گفت: با همین نیت با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده‌های موجود، تصمیم گرفتم تا مددجویی که «حسین» نام داشت، را از زندان آزاد کنم و با این اقدام فردی قبل از اربعین حسینی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردد.

انتهای پیام