صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۰۷۱۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

مهدی عیسی‌زاده گفت: راهکار مشکلات اقتصادی متعدد کشورمان در فرامین رهبر معظم انقلاب نهفته شده است.

در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز 1403 به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر « جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد.

وی با بیان اینکه راهکار عملیاتی مشکلات اقتصادی کشورمان در فرامین رهبر معظم انقلاب نهفته شده است، ادامه داد: برای بهبود اقتصاد کشور لازم است منویات، فرامین و رهنمودهای ایشان را به صورت جدی  در سرفصل امورمان قرار دهیم.

عیسی‌‌زاده با بیان اینکه جهاد همگانی در این راستا موردنیاز است، خاطرنشان کرد: باید در این راستا آحاد مردم احساس مسئولیت کنند و در هر جایگاهی که قرار گرفته‌اند به نحو احسن ایفای نقش کنند.

نماینده مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج با بیان اینکه در یک دهه گذشته شاهد هستیم نام‌گذاری سال‌ها و انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری با توجه به مسائل اقتصادی صورت می‌گیرد، ادامه داد: این موضوع‌ها مشخص‌کننده محور حرکت مردم است.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر شعار سال آن‌طور که شایسته است عملیاتی شود در آن صورت شاهد بروز مشکلات متعدد نخواهیم بود، بنابراین لازم است مسئولان به‌دقت بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام