صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۰۷۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

به منظور فراهم کردن محیطی آرام برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و کنکوری ۱۵ مدرسه از شهرستان‌های لرستان به پایگاه اعتکاف علمی دانش‌آموزان در نوروز ۱۴۰۳ تبدیل شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از پایگاه دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه 2 خرم‌آباد از شرایط این پایگاه برای اعتکاف علمی، گفت: برای اینکه دانش‌آموزان در جریان دید و بازدیدهای نوروزی دغدغه‌ای نداشته باشند 15 مدرسه در سطح استان برای دانش‌آموزان دختر و پسر اختصاص داده‌ایم که در محیطی آرام به مطالعه و مرور درس‌های خود بپردازند.

وی افزود: در این مراکز که دبیران مجرب هم حضور دارند دانش‌آموزان علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات درسی خود به مرور تست‌های کنکور و حل آن‌ها می‌پردازند.

عزتی گفت: برای ارتقا و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی، اعتباری در نظر گرفته شده است تا دانش‌آموزان لرستانی هم چون سال گذشته در آزمون سراسری بدرخشند.

گفتنی است، سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستان‌ها و مناطق کلاس‌های تقویتی و فوق‌برنامه برای دانش‌آموزان برگزار شد که نتیجه آن درخشش دانش‌آموزان در آزمون سراسری بود.

در این بازدید که عبدالله بهاروند مدیر و محمدی حراست آموزش و پرورش ناحیه 2 حضور داشتند دانش‌آموزان با ابراز رضایت از محیط مدرسه خواستار استمرار طرح اعتکاف علمی در ایام تعطیل به‌ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از تعطیلات نوروز شدند.

انتهای پیام