صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۰۵۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
جوانی:

خبرنگاران افتخاری/ حمیدرضا گل‌محمدی: مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در بازدید از مؤسسه قرآنی یاس نبوی این شهرستان گفت: ترویج فرهنگ قرآنی باعث رشد معنوی و اخلاقی جامعه می‌شود.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جواد جوانی، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ  در این بازدید با اشاره به اهمیت قرآن در جامعه گفت: قرآن قدرتی را برای رسیدن به سربلندی معرفی می‎کند که اگر به آن عمل شود، انسان به عزت ابدی دست پیدا خواهد کرد و آن این  است که تنها خدا ما را کفایت می‎کند.



وی از وظایف اصلی مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی را گسترش فعالیت‌ها و آشنا کردن اقشار مختلف مردم با مفاهیم این کتاب الهی، انس و الفت با آن دانست.



جوانی تصریح کرد: قرآن بهترین سخن است که با آن سینه‌ها فراخ و درون‌ها نورانی می‌شود. درست‌ترین سخن، رساترین اندرز و نیکوترین داستان کتاب خداست پس باید قرآن را آموخت و به دیگران آموزش داد.



یادآور می‌شود، در پایان این بازدید، رقیه ولی‌زاده، مسئول مؤسسه قرآنی یاس نبوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ ضمن گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه، خواستار توجه بیشتر مسئولان نسبت به فعالیت‌های قرآنی شد.