صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۳۹۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
مولوی شهنوازی بیان کرد:

گروه اندیشه: امام جمعه اهل‌سنت شهرستان خاش گفت: ماهواره یک گنداب رسانه‌‌ای است که همانند ابزاری در دست استکبار برای حمله به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

مولوی محمدعلی شهنوازی، امام جمعه اهل‌سنت شهرستان خاش، در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: اگر هر ساله ما سالروز بازگشت آزادگان و غیور مردان را به میهن اسلامی گرامی می‌داریم، به این دلیل است که این‌ قهرمانان، اسوه‌های پایداری بوده و باید حماسه آنان یادآوری شود.

وی افزود: آزادگان ما انواع شکنجه‌ها و سختی‌ها را در طول دوران اسارت تحمل کردند، اما ذره‌ای از ایمان آنان به هدف و ارادت آنان به نظام اسلامی کاسته نشد و در پرتو رشادت‌های رزمندگان بود که ایران اسلامی به پیروزی رسید.

شهنوازی بیان کرد: امروزه دشمنان ما از این روحیه حماسه‌آفرینی ملت ایران می‌هراسند و با انواع حربه‌های فرهنگی، سعی در کم رنگ کردن ارزش‌های انقلابی در میان جوانان دارند.

وی با اشاره به اثرات مخرب ماهواره در خانواده و اجتماع، گفت: ماهواره یک گنداب رسانه‌ای است که همانند ابزاری در دست استکبار برای حمله به ارزش‌های دینی و انقلابی است.

این عالم اهل‌سنت اظهار کرد: دنیای استکبار برای خاموشی موج بیداری اسلامی به هر ابزاری متوسل می‌شود، از حیله فرهنگی گرفته تا حمله نظامی به سرزمین‌های اسلامی و کشتار زنان و کودکان مسلمان، از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: امروز مردم غزه علی‌رغم فشارها، سختی‌ها و خسارات بسیار مالی و جانی مقاومت و ایستادگی را تنها راه رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خود می‌دانند و با وجود انواع بمباران‌ها، ایستادگی و پایداری می‌کنند و اقتدار و عزت را در مقاومت می‌دانند.

امام جمعه اهل‌سنت خاش در پایان یادآور شد: نباید بگذاریم ابزارهای فرهنگی و نظامی دشمن، ارزش‌های اسلامی و انقلابیمان را از ما بگیرد و باید تلاش کنیم تا این فرهنگ ناب دینی، هر چه بیشتر در جامعه نمود پیدا کند.