صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
صبح فردا؛

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله آزمون دوره‌های غیرحضوری تفسیر قرآن مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) زنجان‌ صبح فردا‌ با حضور طلاب در این مدرسه علمیه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، امتحانات پایان دوره ترم جاری مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) زنجان صبح فردا، 15 دی‌ماه با حضور طلاب سطح سه مشغول به تحصیل در رشته‌های مختلف حوزه، آغاز به برگزاری خواهد کرد.
دوره‌های آموزشی سطح سه حوزه‌های علمیه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) زنجان در قالب دو گروه حضوری و غیرحضوری برگزار شده و طلابی که دوری راه و یا موانع دیگر، توان حضور در کلاس‌های آموزشی این حوزه را از آنها گرفته است، در دوره‌های غیرحضوری شرکت می‌کنند.
رشته‌های تفسیر قرآن کریم، فقه و اصول و همچنین تربیت مدرس، در دوره‌های غیرحضوری این مؤسسه در طول سال آموزش داده می‌شود و طلاب دوره‌های غیرحضوری، از طریق تالارهای گفت‌و‌گو و همچنین لوح‌های فشرده، این آموزش‌ها را دریافت می‌کنند.
به گزارش ایکنا، علاوه بر دوره‌های غیرحضوری، رشته‌های فقه و اصول و کلام در این مدرسه علمیه به صورت حضوری تدریس شده و آزمون‌های دوره‌های حضوری نیز از 15 تا 30 دی‌ماه در این مؤسسه برگزار خواهد شد.