صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۵۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

گروه اجتماعی - مدیر عامل ستاد دیه خراسان‌شمالی گفت:: درحال حاضر ۱۱۹ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان محبوس بوده که برای آزادی چشم انتظار کمک خیرین در جشن گلریزان هستند.

رضا استاجی ، مدیرعامل ستاد دیه استان در گفت و گو با ایکنااز خراسان‌شمالی اظهار کرد: هم اکنون 119 نفر به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه ، بدهی مالی به غیر از کلاهبرداری ، حوادث کارگاهی وتصادفات در زندان به سر می برند.

وی ادامه داد:امیدواریم با مشارکت مردم و مسئولان در جشن گلریزان زمینه آزادی تعدادی ازاین زندانیان را فراهم کرده تا آنان به آغوش گرم خانواده بازگردند.

وی یادآورشد: طی سال گذشته حدود 212 زندانی به جرائم غیرعمد با کمک خیران، گذشت شکات و کمک‌های ستاد دیه استان باپرداخت بخشی از بدهی خود از زندان آزاد شدند.

استاجی عنوان کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان در همه شهرستان‌های خراسان‌شمالی جشن گلریزان به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:خیران می‌توانند برای واریز کمک‌های خود از طریق شماره‌حساب ۸۸۸۸۸ بانک تجارت اقدام و یا از طریق کد USSD به شماره # ۸۵۰۷۷۷۷*۷۸۰* کمک‌های خود را مستقیم به ستاد دیه استان انجام دهند .