صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۳۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

گروه فعالیت‌های قرآنی - مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و ۴۰ نفر از پیشکسوتان قرآنی فردا، ۲۲ آبان‌ماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می‌شود.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و 40 نفر از پیشکسوتان قرآنی فردا ، 22 آبان ماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این مجمع قرآنی شناسایی آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت فعالیت‌های قرآنی در استان، هم‌افزایی و هم‌اندیشی در زمینه فعالیت‌های قرآنی، ارائه راهکار رفع موانع و آسیب ها است.
علیپور با اشاره به اینکه به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مجمع ۴۰ نفر از پیشکسوتان و اساتید قرآنی حضور دارند، عنوان کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از حضور این اساتید خروجی خوبی در اجرای برنامه‌های قرآنی استان داشته باشیم.
وی اعلام کرد: از نیازهای قرآنی استان کردستان تشکیل مجمع قرآنیان است که این مجمع در استان تشکیل شده و چهره‌های قرآنی شاخص در آن فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه نشست اساتید و پیشکسوتان قرآنی راه ارزشمندی برای بررسی بهتر فعالیت‌های قرآنی و تبادل نظر و تجربیات فعالان این عرصه است، یادآور شد: سعی می‌شود در هر جلسه از یک نفر از مسئولان استانی برای حضور در این نشست دعوت به عمل آید تا ایده‌ها و نظرات اساتید قرآنی را بشنوند.
انتهای پیام