صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۹۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

مراسم اعطای مدرک طرح سنجش داوران قرآن کریم استان کردستان امروز، ۱۸ آذر ماه در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان کردستان، مراسم اعطای مدرک طرح سنجش داوران قرآن کریم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز ، ۱۸ آذر ماه در اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برگزار شد.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در این مراسم با اشاره به برگزاری طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن اظهار کرد: در مرحله اول این دوره ۶۴ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان شرکت کرده بودند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ نفر موفق به راه‌یابی به مرحله دوم شدند که از این تعداد چهار نفر دوره را با موفقیت به پایان رساندند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه این داوران در رشته های صوت، لحن و حفظ موفق به کسب گواهینامه پایان دوره شدند، بیان کرد: حسین عبدالملکی در رشته لحن، سیدعباس حسینی در رشته صوت، طاهره نائبی‌موحد و مریم سعیدی در رشته حفظ از داوران موفق این طرح هستند.

وی گفت: از این تعداد دو نفر از داوران آقا و دو نفر بانو هستند.

همتی در پایان یادآور شد: مرحله اول این طرح آزمون کتبی، مرحله دوم شبیه‌سازی مسابقات و داوری کردن شرکت‌کنندگان و مرحله سوم مصاحبه علمی بود.

در پایان این مراسم مدرک تخصصی به داوران قرآن کردستانی اعطا شد.

انتهای پیام