صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۲۱۰۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲

مسئول روابط عمومی آستان امامزاده صالح(ع) از فعاليت گروه‌های جهادی برای بازی‌سازی اين آستان خبر داد و گفت كار كف‌سازی و نورپردازی امامزاده صالح از سال 92 آغاز شده است.


گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی آستان امامزاده صالح(ع) از فعاليت گروه‌های جهادی برای بازی‌سازی اين آستان خبر داد و گفت: كار كف‌سازی و نورپردازی امامزاده صالح از سال 92 آغاز شده است.


سيد مجتبی عظيمی‌نژاد، مسئول روابط عمومی آستان امامزاده صالح(ع)، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به بيان برنامه‌های اين آستان پرداخت و گفت: گروه جهادی بازسازی امامزاده صالح از آغاز سال 92، كار كف‌سازی و نورپردازی را در اولويت قرار دادند و از نوروز 92 به صورت جدی مشغول به كار شدند و اين كار همچنان در حال اجرا است.


وی ادامه داد: برنامه‌های نوروزی امامزاده صالح(ع) از تحويل سال آغاز شد كه به صورت مستقيم در صدا و سيما پخش می‌شد. در ايام نوروز نيز هر روز برنامه‌های متنوعی همچون ويژه برنامه آرامش بهاری از سوی سازمان اوقاف و امور خيريه در اين آستان اجرايی شد.


مسئول روابط عمومی آستان امامزاده صالح(ع) در رابطه با برنامه‌های تهيه شده از سوی سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: از سوی اين سازمان در ايام عيد هر روز، روحانيونی برای مشاوره و پاسخ به سؤالات مردم به اين امامزاده اعزام می‌شدند.


وی از ديگر برنامه‌های نوروزی آستان امامزاده صالح(ع) را روضه‌خوانی در ايام فاطميه و مراسم عزاداری دانست كه با استقبال با شكوه عموم مردم برپا می‌‌شد.