صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۲۱۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس تبلیغات اسلامی مهاباد از برگزاری کلاس‌های آموزش رشته‌های مختلف مفاهیم قرآن کریم برای کارکنان دولت در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام داداش‌زاده، رئیس تبلیغات اسلامی مهاباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، گفت: در حال حاضر 45 نفر از کارکنان بخش‌های مختلف دستگاه‌های دولتی در دوره‌های آموزشی مفاهیم و مضامین کلام وحی حضور دارند.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها در قالب 3 کلاس آموزشی اجرا می‌شود، اضافه کرد: تعمیق و ترویج فرهنگ قرآن‌آموزی، ارتقای دانش قرآنی کارکنان دولت و همچنین هم‌افزایی آگاهی‌های قرآنی از جمله اهداف برگزاری این کلاس‌ها است.

حجت‌الاسلام داداش‌زاده در ادامه با اشاره به برپایی کارگاه‌های مختلف آموزشی، از برپایی کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی ویژه بانوان خبر داد و گفت: هدف اصلی در اجرای کارگاه‌هایی با محوریت سبک زندگی، اشاعه و ترویج مؤلفه‌های سبک زندگی مبتنی بر فرهنگ اسلامی میان خانواده‌ها است.

این مقام مسئول، برگزاری 4 کلاس آموزش احکام، کارگاه‌های آموزش خانواده با محوریت ماه محرم، برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم برای اقشار مختلف در قالب 4 کلاس آموزشی و همچنین اعزام 10 مبلغ برای تبلیغ فرهنگ عاشورا در ماه محرم را از جمله برنامه‌های در حال اجرا در شهرستان مهاباد عنوان کرد.