صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۶۹۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: پیروی از آموزه‌های قرآنی زمینه‌ساز سعادت و سربلندی جامعه بشری است.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: قرآن کریم در‌برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به‌سوی کمال است.
وی با اشاره به اینکه سرلوحه قرار دادن این کتاب آسمانی در زندگی، هدایت و سربلندی در جامعه را به ارمغان می‌آورد، افزود: اگر انسان در زندگی فردی و اجتماعی‌اش قرآنی عمل کند، سعادت دنیا و آخرت او تضمین شده است.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با تأکید بر اینکه مسلمانان و به‌ویژه شیعیان بهترین شاخص یعنی قرآن کریم را برای الگو قرار دادن در زندگی خویش دارند، اعلام کرد: قرآن کامل‌ترین و جامع‌ترین الگویی است که والدین می‌توانند برای دستیابی فرزندان خود به سعادت دنیوی و اخروی، همچنین جلوگیری از لغزش آنها معرفی کنند.
وی همچنین بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد این شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: فعالیت در حوزه و حیطه قرآنی در مساجد موجب تقویت معنویات و اعتقادات جوانان و نوجوانان می‌شود و مفهوم و معنای قرآن را در دل و جان جوانان جای می‌دهد.