صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۹۷۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زندگی تمام امامان و بزرگان دین ما الگوی و راه روشنی است برای همه انسان‌های حقیقت‌طلبی که به‌دنبال راه سعادت هستند، افزود: الگو گرفتن از شخصیت حضرت زهرا(س) باعث رشد جامعه ‌و افزایش آرامش در خانه‌‌ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 31 فروردین در مراسم جشن مسلاد حضرت زهرا(س) در حوزه علمیه خواهران یاسوج با تبریک این روز اظهار کرد: میلاد این بانوی بزرگوار تولد عبودیت، شهامت، کرامت، انسانیت، عفت، حلقه رسالت و امامت است.
وی با بیان اینکه زندگی تمام امامان و بزرگان دین ما الگوی و راه روشنی است برای همه انسان‌های حقیقت‌طلبی که به‌دنبال راه سعادت هستند، افزود: الگو گرفتن از شخصیت حضرت زهرا(س) باعث رشد جامعه ‌و افزایش آرامش در خانه‌‌ می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به اینکه حضرت خدیجه(س) یک زن بودند اما برتر از سایر زنان ظاهر شدند چراکه این بانوی بزرگوار شخصیت برجسته‌ای چون فاطمه زهرا(س) را در دامان خود پرورش دادند و در حال حاضر نیاز است که از شخصیت‌هایی چون این بزرگواران الگو بگیریم و الگو گرفتن به‌معنای رخ دادن همان حوادث نیست بلکه سوار نشدن بر مرکب غرور و تکبر به‌معنای الگو گرفتن واقعی است.
حجت‌الاسلام ملک‌حسینی ابراز کرد: هر انسانی خود را در معرض تابش فضیلت الهی و نور معنویت قرار دهد به همان اندازه هم روشن می‌شود که پیامبر بزرگ اسلام(ص) توانست از این نور فضیلت و معنویت الهی برخوردار شود و به فاطمه(س) نیز این فضیلت را منتقل کردند.
وی عنوان کرد: زنان ما با الگو گرفتن از فاطمه زهرا(س) جامعه خود را عفیف کنند و با حفظ حجاب‌ در این قشر از جامعه شاهد داشتن جامعه‌ای سالم و خانه‌هایی همراه با آرامش باشیم که بی‌شک هر کس برای خداوند خدمتی کند از کمک خداوند بی‌بهره نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: فاطمه همان کسی است که پیامبر در توصیف خویش می‌فرمایند: فاطمه دخترم یعنی کسی‌که من تربیت کردم و هیچ‌کس جز پیامبر(ص) قادر به توصیف شخصیت حضرت زهرا(س) نیست.