صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۳۲۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

گروه اندیشه: معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به همراه خانواده‌هایشان از اول تا بیستم ماه رمضان،‌ میزبان برگزاری نشست‌های «شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز» بوده و از آموزش‌های این دوره‌های معرفت‌افزایی بهره‌مند شدند.

ناصر رحمتی، معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به این‌‌که نشست‌های «شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز» در طول ماه رمضان در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان برگزار شده است، گفت: طی اعلام فراخوان برگزاری این نشست‌ها، 16 دستگاه اجرایی در سطح استان آمادگی خود را برای بهره‌مندی از این دوره‌ها اعلام کردند.

وی افزود: کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به همراه خانواده‌هایشان از اول تا بیستم ماه رمضان،‌ میزبان برگزاری نشست‌های «شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز» بوده و از آموزش‌های این دوره‌های معرفت‌افزایی بهره‌مند شدند.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان زنجان با تأکید بر این‌که آموزه‌های مطرح در این نشست‌ها تأثیر به‌سزایی در ارتقای روش‌های تربیتی والدین دارد، اظهار کرد: آموزش این مباحث به والدینی که جزو اقشار تحصیل‌کرده جامعه نیز محسوب می‌شوند، آنها را در نیل به شاخص‌های خانواده اسلامی کمک می‌کند.

رحمتی در ادامه با اشاره به این‌که فراخوان مسابقه سراسری «تألیف کتاب نماز» همزمان با مردادماه امسال در زنجان نیز اعلام خواهد شد، عنوان کرد: این مسابقه با عنوان «نیایش قلم» در سطح استان به‌اجرا درمی‌آید و مخاطب آن عموم مردم هستند.

وی اظهار کرد: گروه‌های سنی 15 تا 20 سال و 21 تا 30 سال برای این مسابقه تعریف شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را درباره نماز به دبیرخانه استانی این مسابقه ارسال کنند.

این مسئول یادآور شد: خاطره‌نویسی، تألیف، تحقیق و شعر با موضوع نماز، قالب‌های این مسابقه خواهد بود که همزمان با مرداد امسال فراخوان آن اعلام خواهد شد.