صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۴۴۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
آیت‌الله مجتهد شبستری:

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی با اشاره به سرنگون کردن هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی توسط پدافند هوایی سپاه جمهوری اسلامی ایران، گفت: توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل در ایران همواره ناکام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روز گذشته، هفتم شهریور در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه آسمان ایران همچون راه‌های دریایی و زمینی برای متجاوزان و کشورهایی که قصد تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را دارند، ناامن است، اظهار کرد: سرنگون کردن هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی توسط پدافند هوایی سپاه جمهوری اسلامی ایران، مصداقی عینی برای این مدعاست که توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل درایران همواره ناکام است.
وی افزود: آمریکا و اسرائیل در اقدامی مشترک قصد داشتند اوضاع هسته‌‎ای ایران در نطنز را جاسوسی کنند ولی با هشیاری سپاهیان غیور، هدفشان نقش برآب شد.
امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دولت‌مردان گفت: پرهیز از حاشیه‌سازی، پرهیز از دوقطبی کردن جامعه، عبور دولت از جناح‌بندی‌ها در مسائل سیاسی و رعایت سعه صدر و آرامش در قبال انتقادهای منصفانه از مهم‌ترین توصیه‌های معظم له به دولت‌مردان بود.
وی همچنین با اشاره به پیروزی غزه در جنگ 50 روزه ادامه داد: اسرائیل و آمریکا از جنگ 8 روزه، 22 روزه و 33 روزه عبرت نگرفتند و جنگی دیگر به راه انداختند که بعد از گذشت 50 روز بار دیگر شکست خوردند و مردم غزه همانند کوه، مقاومت کردند و امید است این پیروزی مقدمه‌‎ای برای پیروزی نهایی باشد.
آیت‌الله شبستری تأکید کرد: اسرائیل و آمریکا باید بدانند که حماس و مقاومت و جهاد اسلامی تا غاصبان را از سرزمین فلسطین بیرون نکشیده و قبله اول مسلمانان را آزاد نکنند از پای نخواهند نشست.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، ایشان را الگویی عملی برای دختران ایرانی از لحاظ دینداری و تقید به حجاب و عفاف دانست.
یادآور می‌شود، روزگذشته، راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس بسیج درشهر تبریز برگزار و درمصلی امام خمینی(ره) تبریز با صدور قطعنامه‌‎ای به پایان رسید.