صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۴۵۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

گروه اجتماعی: کارگردان نمایش صحنه‌ای «موشک‌های کاغذی» از مشهد مقدس گفت: برگزاری بی‌وقفه ۸ دوره از جشنواره تئاتر ضامن آهو توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یکی از مهمترین نقاط برجسته این جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، سیدجواد رحیم‌زاده،  کارگردان نمایش صحنه‌ای «موشک‌های کاغذی» روز گذشته، 9 شهریور در حاشیه تئاتر موشک‌های کاغذی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره ضامن آهو به‌صورت فستیوال، اظهار کرد: هنر بهترین وسیله القای مفاهیم دینی و مذهبی و جشنواره ضامن آهو مرکزی برای حرکت به‌سمت القای این مفاهیم به کودکان و نوجوانان است.
وی با اظهار اینکه جشنواره‌ها بهترین مکان برای تبادل نظر و اندوخته بین گروه‌های نمایشی محسوب می‌شوند، بیان کرد: برای ارتقا‌ و حمایت از جشنواره‌ای که به نام امام‌ رضا(ع) مزین شده، نیاز است که همه مسئولان در راستای ترویج فرهنگ رضوی حمایت‌های بیشتری از این جشنواره داشته باشند.
رحیم‌زاده با اشاره به نقاط قوت هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو بیان کرد: برگزاری بی‌وقفه ۸ دوره از این جشنواره از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همراه با اعتقاد قلبی به امام رضا(ع)، یکی از مهمترین نقاط برجسته این جشنواره است، در حالی‌که بیشتر جشنواره‌ها پس از یکی دو سال برگزاری به‌دلیل مشکلات مختلف قادر به ادامه نیستند.
وی با بیان اینکه جشنواره پل ارتباطی و تعامل بین هنرمندان است، افزود: جشنواره برای هنرمندان یک ویترین است که کارهای یکدیگر را در آن پس از دیدن، نقد و بررسی می‌کنند و این مسئله سبب ارتقا‌ اندوخته‌ها و تعامل بیشتر بین نویسندگان و هنرمندان می‌شود.
این کارگردان تئاتر کشور درخصوص نمایش «موشکهای کاغذی» گفت: داستان این نمایش داستان پدر بزرگی است که نذری دارد و هر ساله روز میلاد امام رضا(ع) برای ادای نذر به پابوس امام رضا(ع) می‌رود که امسال به‌دلیل آلزایمر و بستری شدن در سرای سالمندان این نذر را فراموش می‌کند.