صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۴۸۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

گروه اجتماعی: حضور در شهرستان دلیجان و بررسی مشکلات جامعه ایثارگری و ملاقات با خانواده شهدای این شهرستان، دیدار با خانواده شهدای ساکن در مرکز استان مرکزی از مهمترین اولیت‌های سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی‌ محلاتی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز چهارشنبه، 19 شهریورماه به هنگام ورود به شهرستان محلات که به‌منظور بررسی مشکلات ایثارگان و خانواده شهدا صورت گرفت، گفت: بدون تردید هدف از این سفر دیدار با ایثارگران و رفع مشکلات این عزیزان است.

وی اظهار کرد: دیدار با مردم شهیدپرور محلات به‌منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری و دیدار و ملاقات عمومی با خانواده‌های شاهد و ایثارگر صورت می‌گیرد.

شهیدی محلاتی عنوان کرد: حضور در شهرستان دلیجان و بررسی مشکلات جامعه ایثارگری و ملاقات با خانواده شهدای این شهرستان، دیدار با خانواده شهدای ساکن در مرکز استان و ملاقات با ایثارگران و جانبازان شهرستان اراک در روز شنبه، بیست و دوم شهریورماه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی در ادامه گفت: ملاقات در شهرها و روستاهای تابعه با همراهی تعدادی از معاونان بنیاد شهید ازجمله معاون بهداشت و درمان، تعاون و توسعه و امور اداری جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری و دیدار و ملاقات عمومی با خانواده شهدا و ایتارگران انجام می‌شود.

شهیدی محلاتی همچنین، در ادامه سخنان خود در این زمینه به حضور در یادوره 58 شهید والامقام روستای ورین از توابع شهرستان محلات نیز اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی صبح امروز چهارشنبه، 19 شهریورماه وارد شهرستان شهید محلات شده و در میدان امام علی(ع) این شهر مورد استقبال مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، فرماندار محلات و جمعی از خانواده‌های گرانقدر شاهد قرار گرفت.

براساس این گزارش، فاطمه قربانعلی، فرزند جانباز 20 درصد محمود قربانعلی که از فعالان قرآنی در محلات است متن استقبال از وی را قرائت کرد.

یادآور می‌شود، پس از مراسم استقبال، حجت‌الاسلام شهیدی با حضور در گلزار شهدای محلات سفلی به شهدای والامقام این شهر ادای احترام کرد.