صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۴۹۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج با تأکید بر هوشیاری مردمدر برابر هجمه‌های فرهنگی و توطئه‌های عقیدتی کشورهای غربی علیه جوامع اسلامی گفت: مسلمانان نسبت به ترویج ارزش‌ها و مفاهیم اسلامی احساس مسئولیت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی، امام جمعه سنندج دیروز، 21 شهریورماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین آیین بوده و برای ابعاد مختلف زندگی انسان‌ها برنامه‌ای مدون را ارائه کرده است.
وی با اشاره به اینکه حقوق بشر حربه اصلی دشمن برای تسلط بر کشورهای اسلامی افزود: کشورهای غربی و دشمنان اسلام با تمام توان می‌کوشند تا مسلمانان را نسبت به هویت اسلامی و آموزه‌های مترقی آن بیگانه کنند.
امام جمعه سنندج با تأکید بر هوشیاری مردمدر برابر هجمه‌های فرهنگی و توطئه‌های عقیدتی کشورهای غربی علیه جوامع اسلامی بیان کرد: مسلمانان نسبت به ترویج ارزش‌ها و مفاهیم اسلامی احساس مسئولیت کنند.
وی عنوان کرد: باید مسلمانان با تکیه بر آموزه‌های قرآنی و سیره بزرگان دینی در مسیر تقویت ارزش‌ها و معارف اسلامی در جامعه همت گمارند و بدانند که زن و مرد هیچ تمایزی با همدیگر در پیشگاه خداوند متعال نداشته و تنها وجه تمایز انسان‌ها تقوا و پرهیزگاری آنان است.
ماموستا خدایی به حقوق زنان و جایگاه ویژه‌ زنان در آموزه‌های اسلامی اشاره و عنوان کرد: کشورهای غربی به زنان به عنوان ابزار و وسیله‌ای برای مقاصد و امیال جنسی می‌نگرند و زنان در آن جوامع به عنوان شهروندان دست دوم محسوب می‌شوند.
امام جمعه سنندج افزود: در آموزه‌های اسلامی برای زنان و مادران جایگاه والایی در نظر گرفته شده و احترام به زنان و مادران از مهم‌ترین امور است.
وی یادآورشد: با ظهور اسلام شاهد برچیده‌شدن دیدگاه‌های متحجرانه و ضد‌انسانی نسبت به زنان بودیم و آموزه‌های نجات‌بخش اسلامی جایگاه والای زنان را در جامعه به آنان بازگرداند