صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۶۲۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع خیرین قرآنی استان سیستان و بلوچستان، اصناف، مسئولان، پزشکان و مهندسان و دیگر اقشار را پای کار خواهد آورد.

سیدمهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: مجمع خیرین قرآنی استان سیستان و بلوچستان با همکاری دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی و جمعی از خیرین استان سیستان و بلوچستان از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی این استان در شهر زاهدان راه‌اندازی شد.

وی افزود: اولین جلسه این مجمع با حضور جمعی از کسبه و اتحادیه‌های اصناف استان دایر شد و نتایج خوبی را در برداشت و در مرحله دوم از بانوان خیر قرآنی دعوت کردیم تا در مجمع دوم شرکت و کمک‌ و راهکارهایی را به این مجمع خیرین قرآنی ارائه کنند.

پور‌موسوی ادامه داد: حمایت از فعالان و فعالیت‌های قرآنی در این استان از مهم‌ترین اهداف این مجمع خیرین بوده و امید است با راه‌اندازی این مجمع در راه رشد و توسعه فرهنگ قرآنی گام‌های خوبی برداریم.

مسئولین را پای کار خواهیم آورد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان اشاره کرد: جلسه بعدی این مجمع خیرین قرآنی سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین نهادها و ادارات این استان برگزار شده و این افراد و مسئولین را پای کار خواهیم آورد.

وی ادامه داد: در جلسات بعدی مجمع خیرین قرآنی نیز از اقشاری مانند اساتید دانشگاهی و جامعه پزشکان و مهندسان و اقشار دیگر برای حضور در این مجمع دعوت خواهیم کرد.