صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۰۲۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۸

گروه فرهنگ و هنر: كارگروه علمی ـ مشورتی «تأمين ارزش‌ها و باورهای دينی»، صبح امروز 26 آبان‌ماه 86، از سوی شورای فرهنگ عمومی مازندران تشكيل شد.

حجت‌الاسلام «ناصرشكريان»، مديركل تبليغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مازندران گفت: شورای فرهنگ عمومی مازندران بر اساس مصوبات شورای فرهنگ عمومی كشور، با ايجاد هماهنگی و انسجام در فعاليت‌های نهادها و دستگاه‌های دولتی در سطح اين استان و با پرهيز از موازی‌‌كاری و هماهنگی بيشتر در اهداف كلان، با هدف تقويت و حفظ اعتقادات و باورهای مردم از آسيب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی و پيرايش جامعه از شايستگی و زمينه‌سازی برای اصلاح جامعه و تأمين باورهای دينی و رشد شاخص‌های ارزشی فرهنگ عمومی، كارگروه تعيين ارزش‌ها و باورهای دينی را برگزار كرد.
وی افزود: ترويج ارزش‌های دينی و اخلاقی جامعه از طريق دفاع منطقی و محققانه، تلاش برای برقراری امنيت و آرامش روانی جامعه برپايه معارف دينی و ترويج سيره نبوی و علوی در جامعه از اهداف اين كارگروه علمی ـ مشورتی بود.
«شكريان» تصريح كرد: مقابله مؤثر و مفيد علمی با تهاجمات فرهنگی داخلی و خارجی به ارزش‌ها و اهداف اسلامی، ايجاد تحول فكری بر مبنای اهداف متعالی دين مبين اسلام و ايجاد انسجام، هماهنگی و استفاده از ظرفيت‌های دستگاه‌های مسئول مازندران از ديگر اهداف اين شورا بود.
مدير كل تبليغات اسلامی مازندران خاطرنشان كرد: اين كارگروه با حضور كارشناسان دانشگاه مازندران، سازمان تبليغات اسلامی، صدا و سيمای مركز مازندران، نيروی مقاومت بسيج، سازمان آموزش و پرورش، نيروی انتظامی، معاونت برنامه‌ريزی استانداری، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نمايندگی ولی فقيه، شهرداری، اداره كل دادگستری و سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری مازندران برگزار شد.