صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۱۹۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۵

گروه فرهنگ و هنر: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای كه به امضای مدير دانشكدۀ مجازی علوم حديث و مدير شبكۀ راديويی معارف رسيد، دو مركز برای استفاده از ظرفيت‌های شبكۀ اينترنت و راديو برای گسترش آموزش‌های اسلامی همكاری خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبۀ موسسۀ علمی ـ فرهنگی دار الحديث، بر اساس اين تفاهم‌نامه دانشكدۀ مجازی علوم حديث به عنوانِ پيشگام در ارائۀ آموزش‌های الكترونيكی، با توليد و پشتيبانی برنامۀ راديويی «آموزش مجازی معارف»، شبكۀ راديويی معارف را ياری می‌دهد.
با توجه به لزوم گسترش آموزش‌های دينی و بهره‌گيری هم‌زمان از ظرفيت‌های رسانۀ ملی و شبكۀ جهانی اينترنت، برای آشناسازی اقشار جامعه با معارف نورانی اهل بيت (ع)، و اشاعه آموزه‌های نبوی و خاندان مطهر پيامبر اكرم (ص) اين برنامه راديويی توليد و ارائه خواهد شد.
با اجرای اين برنامه علاقه‌مندان به تحصيلات دانشگاهی و معارف اسلامی علاوه بر بهره‌گيری از امكانات آموزش الكترونيكی كه از طريق پايگاه اينترنتی اين دانشكده ارائه می‌شود، می‌توانند از طريق برنامه‌های راديويی به فراگيری دروس خود بپردازند، ضمن اين كه با اجرای برنامه‌های زندۀ راديويی امكان ارتباط مستقيم دانشجويان و اساتيد برای برگزاری جلسات رفع اشكال درسی و ارائۀ توضيحات بيشتر فراهم خواهد شد.
همچنين كه دوره‌های دانشكدۀ‌ مجازی علوم حديث با مجوز وزارت علوم، تحقيقات و فناوری برگزار و مدرك رسمی كارشناسی مورد تأييد اين وزارتخانه ارائه می‌شود.
دانشكدۀ مجازی علوم حديث (با نشانی http://vu.hadith.ac.ir) از سال 1384 دوره‌های آموزشی خود را به صورت اينتنرنتی آغاز كرده و در حال حاضر بيش از 700 دانشجو در داخل و خارج كشور به صورت رسمی در حال تحصيل در آن هستند.