صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۶۵۶۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۳

گروه سياسی و اجتماعی: پرسنل پدافند هوايی اراك، روز پنجشنبه 27 فروردين‌ماه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ايران با نماينده ولی فقيه در استان مركزی ديدار كردند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، آيت‌الله «احمد محسنی گركانی»، نماينده ولی فقيه در استان مركزی و امام جمعه اراك در ديدار با پرسنل پدافند هوايی اراك كه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ايران و نيروی زمينی برگزار شد، گفت: قدرت و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ايران در حراست از مرزهای كشور امنيت و آسايش را در جامعه تضمين می‌كند.
وی تصريح كرد: قدرت و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ايران امنيت جامعه را به ارمغان می‌آورد.
امام جمعه اراك با اشاره به آيات و روايات در رابطه با امنيت و آرامش، افزود: مرزداران و سرحدداران نظام جمهوری اسلامی ايران، كشور را از آسيب‌ها و توطئه‌های دشمنان حفظ می‌كنند.
امام جمعه اراك در ادامه بيان كرد: پرسنل ارتش و پدافند هوايی هر لحظه برای حفظ امنيت و آسايش ايران اسلامی در حال آماده‌باش و حفاظت از جان و مال مملكت ايران هستند.
آيت‌الله محسنی گركانی با اشاره به شهادت امير سپهبد «علی صياد شيرازی» گفت: شهيد صياد شيرازی عامل وحدت و اتحاد ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ايران بود.
نماينده ولی فقيه در استان مركزی در پايان گفت: جمهوری اسلامی ايران از نظر علمی، فرهنگی، آموزشی، نظامی و انتظامی در رديف مهم‌ترين كشورهای قدرتمند دنيا قرار دارد.