صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۴۴۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۶

با همكاری مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) شهرستان خرم‌آباد و معاونت اجتماعی فرماندهی نيروی انتظامی لرستان از خادمان، اساتيد و پيشكسوتان قرآنی خرم‌آباد تجليل شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی لرستان، در اين مراسم كه با همكاری مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) خرم‌آباد و معاونت اجتماعی فرماندهی نيروی انتظامی لرستان در محل سالن نشست‌های اداره‌كل تبليغات اسلامی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و هدايايی از 16 نفر از خادمان، اساتيد و پيشكسوتان قرآنی خرم‌آباد تجليل شد.
در اين مراسم حجت‌الاسلام «رمضان تيموری» از اساتيد قرآنی لرستان به بيان فضايل و مناقب امام رضا(ع) پرداخت و گفت: سعادت و كمال انسان بستگی به شناخت از ائمه معصوم(ص) و قرآن دارد.
حجت‌الاسلام تيموری افزود: در لرستان علما و خادمان قرآنی زيادی وجود داشته است كه می‌طلبد جوانان و نوجوانان را با زندگی و آثار علمی آنها آشنا كرد.
يادآور می‌شود، در پايان اين مراسم از حجت‌الاسلام رمضان تيموری، سيدمحمد شاهرخی، حسن‌رضا مرادی، سيدرضا جزايری، پيروز عزيزی، معصومه سيدی، آذر بانوزاده، مرواريد حسنوند، زهرا آزادی، منصور عالی‌پور، پروين زيدی، اعظم پاپی، سيدعباس پورهاشميان، ليلا كشوری، سيداسدالله شاهرخی و مصطفی اسكندری به‌ عنوان اساتيد، خادمان، پيشكسوتان قرآنی خرم‌آباد تجليل شد.