صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۵۲۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۶

گروه فعاليت‌های قرآنی: همايش تجليل از قرآن‌آموزان موسسه قرآنی غدير گچساران و نفرات برتر آزمون كشوری حفظ و مفاهيم قرآن با حضور رئيس اداره آموزش مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همايش تجليل از قرآن آموزان برتر و افرادی كه در آزمون‌های كشوری ترجمه و مفاهيم و حفظ كه از طرف مركز فعاليت‌های قرآنی كشور برگزار شد، دوم دی‌ماه در محل باشگاه فرهنگيان برگزار شد و از 19 نفر قرآن آموز برتر تجليل شد.
اين مراسم با حضور «خدمتكار»، رئيس اداره آموزش مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كشور و «فدوی» رئيس اداره امور مالی مركز فعاليت‌های قرآنی كشور در گچساران برگزار شد. در اين همايش «سيد زمان عليپور» رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران قرآن را كتاب هدايت همه نسل‌های بشری دانست و گفت قرآن وسيله رستگاری بشر است كه اگر به آن متمسك شويم و عمل كننده به آن باشيم رستگاری در دنيا و آخرت را در پی‌دارد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران همچنين از صدور گواهينامه پايان دوره ترجمه و مفاهيم 96 قرآن آموز كه در آزمون‌های بهمن 87 و ارديبهشت 88 دوره آموزشی ترجمه و مفاهيم را در موسسه قرآنی غدير گذراندند و نمره بالای 60 را كسب كرد و گفت: اين گواهينامه‌ها بعد از تجليل از قرآن آموزان برتر توزيع می‌شود كه به دليل وقت‌گير بودن 5 گواهينامه انتخاب و در مراسم اعطا می‌شود و بقيه گواهينامه‌ها را از موسسه قرآنی غدير تحويل بگيريد.
خدمتكار همچنين ازحمايت مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كشور در برگزاری كلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی در سال 90 توسط موسسات قرآنی خبر داد و گفت كه به صورت گسترده در سال 90 آموزش روخوانی و روان‌خوانی را در برنامه موسسات قرآنی گنجانده‌ايم.
يادآوری می‌شود كه در پايان از 19 نفر قرآن آموز برتر كه همه از موسسه قرآنی غدير گچساران بودند تجليل شد و گواهينامه پايان دوره آموزشی ترجمه و مفاهيم به تعداد 96 نفر توزيع شد.