صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۱۷۹۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول مؤسسه قرآنی«خير النساء» سلماس، از بر گزاری دوره‌های تخصصی تربيت مربی قرآن در شهرستان سلماس خبر داد.

«مقصودی » مسئول موسسه قرآنی«خير النساء» سلماس، در گفت‌و‌گو با خبر گزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه آذربايجان‌غربی، گفت: دوره‌های تخصصی تربيت مربی از دی ماه جاری با حضور اساتيد مجرب قرآنی آغاز به كار می‌كند.
وی ادامه داد: كلاس‌های روخوانی، تجويد سطح يك و پيشرفته و مفاهيم در اين مؤسسه با حضور مربيان قرآنی مجرب در حال برگزاری است.
وی با بيان اينكه در هر كلاس 15 قرآن‌آموز در حال سپری كردن دوره‌های آموزشی خود هستند افزود: اين مؤسسه با همكاری سازمان فنی و حرفه‌ای برای سنين بالا و زير 12سال دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی، سفال‌گری و نقاشی با مضامين قرآنی در اين مؤسسه اجرا می‌شود.
اين مسئول با شناسايی نخبگان قرآنی در طول دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی خير النسا سلماس گفت: شناسايی و سرمايه گزاری بر روی نخبگان قرآنی امری لازم و ضروری است.
مقصودی در ادامه افزود: چرا كه اين قشر از جوانان مانند سدی در برابر تهاجمات دشمنان اسلام بوده و با تربيت و آموزش زندگی قرآنی به جوانان می توان در مقابل بيگانگان ايستادگی كرد.
وی تصريح كرد: اين موسسه زير نظر اداره تبليغات اسلامی بوده اما با تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها همكاری و فعاليت‌های مستمر دارد.
مسئول مؤسسه قرآنی خير النسا سلماس در پايان از برپايی نمايشگاه نقاشی كودكان با مضمامين آيات كلام وحی در محل مجتمع فرهنگی هنری ان شهرستان خبر داد.