صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۱۹۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳

گروه فعاليت‌های قرآنی: دومين نشست تخصصی برنامه‌ريزی توسعه و تعميق حفظ قرآن كريم به همت اداره كل تبليغات اسلامی كردستان، با حضور جمعی از حفاظ و پيشكسوتان قرآنی استان كردستان روز سه‌شنبه، 17 آبان‌ماه جاری در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كردستان، حجت‌الاسلام «مسعود صفی‌ياری»، مدير كل اداره تبليغات اسلامی استان كردستان در اين نشست در خصوص ايجاد پايگاه‌های حفظ قرآن كريم در سطح استان و چگونگی اخذ آزمون‌های پايانی و صدور گواهينامه حفاظ بحث و گفت‌وگو شد.
وی اظهار كرد: اجرای مسابقه المپياد قرآنی جزء اول تا سی‌ام با هدف شناسايی نخبگان قرآنی حفاظ سطح استان و تقدير از حفاظ پيشكسوت استان به زودی در استان كردستان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام صفی‌ياری افزود: حفظ قرآن كريم و انس با اين كتاب الهی بهترين ضامن سعادت و رشد و تعالی انسان در دنيا و آخرت است.
وی اعلام كرد: اگر مبانی و مفاهيم قرآن كريم در زندگی فردی و اجتماعی به صورت صحيح و شايسته به كار گرفته شود بشر از بسياری از گرفتاری‌ها نجات يافته و با پيدا كردن راه سعادت به پيمودن اين مسير همت می‌كند.
حجت‌الاسلام صفی‌ياری، قرآن را موجب عزت، توانمندی، هوشياری و آگاهی دانست كه بر قلوب انسان‌ها رسوخ و نفوذ كرده و بر آن تاثير می‌گذارد و بيان كرد: قرآن بهترين شفا دهنده برای انسان‌ها به ويژه مؤمنان است.
وی با بيان اينكه حفظ قرآن كريم بهترين ضامن سعادت و رشد و تعالی انسان‌هاست، يادآور شد: ارج نهادن به ترويج شناخت و تفسير و حفظ قرآن كريم امری الهی است.