صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۲۲۶۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷

گروه فرهنگ و هنر: معاون فرهنگی سازمان تبليغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه امامت و ولايت در راستای مسابقه كتابخوانی بيش از 10 هزار جلد كتاب «برساحل غدير» در سطح استان توزيع شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمين «محمدعلی سلم‌آبادی»، معاون فرهنگی سازمان تبليغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خراسان جنوبی با اعلام خبر توزيع كتب بر ساحل غدير گفت: پيش‌بينی می‌شود در اين مسابقه بيش از 15هزار نفر در سطح استان شركت كنند.
وی ادامه داد: توزيع بيش از 50 هزار پوستر غدير و 5000 سی‌دی پيرامون شخصيت اميرالمؤمنين و خطبه غدير، اعزام 120 مبلغه و مشاور فرهنگی، توزيع خطبه غدير، برگزاری مراسم تجليل از سادات در روستای سيوجان با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمين «رئيسی»، معاون اول قوه قضاييه و برگزاری جشن در تمامی مساجد استان به عنوان برنامه‌های كلی اين دهه اشاره كرد.
معاون فرهنگی سازمان تبليغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان كرد: در راستای تشريح و تبيين واقعه عيد غدير علاوه بر مبلغان سطح استان 25 روحانی اعزامی و 12 مبلغ ويژه در سطح استان از شهرهای مشهد و قم به سخنرانی خواهند پرداخت.
حجت‌الاسلام سلم‌آبادی يادآور شد: در تمامی شهرهای استان علاوه بر برگزاری جشن يك جلسه ويژه با حضور سخنرانان محوری با موضوع غدير برگزار خواهد شد.