صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۴۶۴۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۳

نماينده ولی‌فقيه در سپاه صاحب‌الزمان‌(عج)، در همايش «بصيرت» كه ششم دی‌ماه در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد، گفت: نهم دی‌ماه، طوفان ولايت‌مداری ملت بزرگ ايران عليه دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، به مناسبت گراميداشت حماسه ملت ايران در نهم دی‌ماه سال 88، همايش «بصيرت» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين طيبی‌فر، نماينده ولی‌فقيه در سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
در اين همايش بصيرتی كه تعدادی از مسئولان و بيش از 600 نفر از بسيجيان ذوب آهن اصفهان حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمين طيبی‌فر با اشاره به ايام رسيدن كاروان اسرای كربلا به دمشق به تشريح اين واقعه تاريخی پرداخت و گفت: اين واقعه نتيجه بی‌بصيرتی و خيانت افرادی بود كه امام حسين(ع) و خاندان پيامبر(ص) می‌شناختند اما شمشير دشمن را در دست داشتند.
وی گفت: اگر افشاگری و عظمت آزادگان و اسرای كربلا نبود امروز ما نيز از آن واقعه و حماسه مهم خبر نداشتيم.
مسئول نمايندگی ولی‌فقيه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به واقعه نهم دی‌ماه سال 88 و خيانت جريان‌های انحرافی و افشا شدن نيت پليد آنها توسط ملت بزرگ ايران، اظهار كرد: ملت شريف ايران در طول انقلاب همواره هوشيار و مطيع رهبری و ولايت بوده و همچنان ولايت‌مداری خود را در همه صحنه‌ها نشان داده است و در واقعه نهم دی‌ماه نيز بسيار شايسته عمل كرد.
وی مبنای تفكر سياسی ملت غيور ايران را برگرفته از مبانی اعتقادی آنها دانست و گفت: همه اين‌ها نتيجه توجه به سيره عملی معصومان(ع) و ائمه اطهار(ع) است.
حجت‌الاسلام والمسلمين طيبی‌فر در بخش ديگری از سخنانش، داستان حضرت صالح پيامبر در قرآن كريم و توطئه 9 جريان انحرافی را عليه اين پيامبر الهی تشريح كرد و ادامه داد: قرآن كتاب زندگی و سعادت بشر است كه خداوند اينگونه مباحث را در قالب داستان و قصه برای روشنگری انسان‌ها و جلوگيری از افتادن آنها در جريان‌های انحرافی بيان می‌كند.
وی افزود: در جريان واقعه مهم 9 دی‌ماه كه جريان‌های انحرافی و برانداز حتی نسبت به شعائر عاشورا نيز بی‌حرمتی كردند، موج عظيم و حضور ملت ايران و بسيجيان عزيز در صحنه، همه معادلات دشمنان را بر هم زد و كودتای مخملی آنها را كه با هدايت استكبار جهانی پشتيبانی می‌شد، خنثی كرد.
نماينده ولی‌فقيه در سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) خاطرنشان كرد: حركت خروشان ملت ايران در روز 9 دی‌ماه 88، طوفان ولايت‌مداری و طوفان انقلابی اين ملت عليه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است.
طيبی‌فر گفت: شعار ملت ايران همواره با شعور و بصيرت همراه بوده است و اين را در عمل نشان داده‌اند.
مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه صاحب‌الزمان‌(عج) اظهار كرد: هم اكنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران قدرتی دارد كه دشمن هر روز گوشه‌ای از آن را می‌بيند.
طيبی‌فر هوشياری و بصيرت بسيجيان را برای جهت دادن به مردم بسيار مهم دانست و گفت: تا زمانی كه ملت بزرگ ايران با بصيرت كامل در صحنه باشند دشمنان داخلی و خارجی نمی‌توانند به اهدافشان دست يابند.
وی سازماندهی بيش از 8 هزار نفر بسيجی در ذوب آهن اصفهان را نشانه پيشگامی اين صنعت بزرگ در عرصه‌های مختلف توليدی، اقتصادی و فرهنگی است.
حجت‌الاسلام والمسلمين طيبی‌فر، سازماندهی بيش از 8 هزار نفر بسيجی در ذوب آهن اصفهان را نشانه پيشگامی اين صنعت بزرگ در عرصه‌های مختلف توليدی، اقتصادی و فرهنگی دانست و گفت: همه عزيزانی كه در اين مجتمع صنعتی در سنگر جهاد اقتصادی و صنعتی تلاش و همت می‌كنند بسيجی و جزء مجاهدان فی سبيل‌الله هستند.
وی با اشاره به عملكرد موفق حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان ذوب آهن و قدردانی از همه بسيجيان اين مجموعه اقتصادی و صنعتی كشور، ادامه داد: جمع زياد و قابل توجه بسيجيان در اين مجموعه صنعتی و حضور مؤثر آنها در عرصه‌های مختلف نشان از بصيرت و هوشياری آنها دارد.
اين مقام مسئول در پايان سخنان خود با اظهار قدردانی از زحمات و تلاش‌های پولادمردان ذوب آهن اصفهان، افزود: اميد است كه در انتخابات آينده مجلس شورای اسلامی با بصيرت‌افزايی و شناخت جريان‌های سياسی به كسانی رأی داده شود كه همراه رهبری و انقلاب باشند.
نماينده ولی‌فقيه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) در پايان اين همايش به سؤالات مطرح شده نيز پاسخ داد.
سرهنگ صفائيان، فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان ذوب آهن اصفهان نيز در ابتدای اين همايش ضمن گراميداشت حركت خروشان ملت بزرگ ايران در نهم دی ماه 88، گفت: بسيجيان اين شركت كه هم‌اكنون تعداد 8600 نفر از آنان در قالب 21 رده مقاومت ( 18 پايگاه مقاومت و سه گردان عاشورا) ساماندهی شده‌اند با همه وجود در خدمت صنعت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران هستند.
همچنين در پايان اين مراسم از روابط عمومی حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان كه از بين 16روابط عمومی سپاه ناحيه لنجان رتبه اول را به دست آورده بود، تجليل شد و لوح سپاس به مجيد مراديان، مدير روابط عمومی اين حوزه اعطا شد.