صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۲۰۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱

گروه فعاليت‌های قرآنی: مهلت ثبت نام شركت در سی و پنجمين دوره مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان ماكو تمديد شد.

مهدی اسماعيلی، مسئول فرهنگی اداره اقاف و امور خيريه ماكو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه آذربايجان غربی، با اعلام خبر تمديد مهلت ثبت نام مسابقات قرآن اوقاف در ماكو، گفت: مهلت ثبت نام شركت در سی و پنجمين دوره مسابقات قرآن، اذان و ابتهال اوقاف تا نيمه دوم مهر ماه جاری در شهرستان ماكو تمديد شد.
وی با بيان اينكه اطلاع رسانی اجرای اين مسابقات در سطح شهرستان و بخش های تابعه انجام شده است، گفت: مرحله شهرستانی اين دوره از مسابقات برای معرفی نفرات برتر به مرحله استانی اواخر مهرماه جاری برگزار می‌شود.
اين مسئول با اشاره به اينكه اين دوره از مسابقات نيز همانند دوره‌های گذشته در دو مقطع زير و بالای 16 سال در بين آقايان و بانوان برگزار می‌شود، تصريح كرد: شركت كنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتيل و مفاهيم، اذان، ابتهال و تواشيح با هم به رقابت می‌پردازند.
اسماعيلی، شناسايی نخبگان قرآنی، ايجاد بسترهای مناسب برای شكوفايی استعداد‌های قرآنی و ترغيب آنان برای حضور در مسابقات كشوری و بين‌المللی و همچنين تعميق فرهنگ قرآنی در ميان افراد را از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی دانست كه به همت اداره اوقاف و امور خيريه برگزار می شود.