صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۵۴۶۳۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲

گروه سياسی: رئيس سازمان حج وزيارت كشورمان در سفری به شهر قم چهارشنبه، هشتم آذرماه با مراجع تقليد و علما در اين شهر ديدار و گفت‌وگو می‌كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قم، به نقل از سازمان حج و زيارت قم، اكبر رضايی، مدير حج و زيارت استان قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: حجت‌الاسلام سيداحمد موسوی، رئيس سازمان حج و زيارت چهارشنبه، 8 آذرماه در سفری به شهر مقدس قم با برخی از مراجع تقليد و علما ديدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
وی افزود: اين ديدارها با هدف ارائه گزارشی از برنامه‌های انجام شده سازمان حج وزيارت در موسم حج سال جاری صورت می‌گيرد.
رضايی يادآوری كرد: حجت‌الاسلام موسوی با آيات عظام ناصر مكارم شيرازی، لطف‌الله صافی گلپايگانی، حسين نوری همدانی، سيدعبدالكريم موسوی اردبيلی و جعفر سبحانی از مراجع تقليد ديدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
75 هزار حاجی ايران، امسال در قالب 451 كاروان از 4 مهر تا 29 مهر از 17 ايستگاه پروازی به عربستان منتقل شده و پس از انجام فرايض خود از 10 آبان شروع به مراجعت كردند و تا 29 آبان‌ماه به كشور اسلامی ایران بازگشتند.
همه پروازهای رفت و برگشت توسط ناوگان داخلی به انجام رسيد. در مرحله رفت، حجاج با 210 پرواز و متوسط 6 دقيقه تأخير وارد عربستان شدند و مرحله برگشت نيز توسط 202 پرواز با سهولت فراوان و به‌واسطه تدابير اتخاذ شده با ميانگين تأخير كمتر از 10 دقيقه پايان يافت.
حجت‌الاسلام سيداحمد موسوی، رئيس سازمان حج و زيارت همچنين در روز 23 خردادماه با آيات عظام ناصر مكارم شيرازی، لطف‌الله صافی گلپايگانی، حسين نوری همدانی، سيد موسی شبيری زنجانی، حسين وحيد خراسانی و جعفر سبحانی از مراجع تقليد ديدار و گفت‌وگو كرد.