صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۹۲۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲

گروه اجتماعی: مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه امام هادی(ع) البرز اظهار کرد: برای پيروزی در جنگ اقتصادی با دشمنان، استفاده از روش‌های اقتصاد مقاومتی مناسب‌ترين راه كار است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه البرز، حجت‌الاسلام رسولی، مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه امام هادی(ع) البرز روز گذشته، 17 بهمن‌ماه در همايش «نهضت روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی» كه در جمع مديران ادارات شهرستان نظرآباد برگزار شد، گفت: با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبری بهترين راهكار مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب و نظام اقتصاد مقاومتی است ولی امروز دشمن می‌خواهد با استفاده از تحريم‌ها مردم را تحت فشار قرار دهد اما مردم بايد صبر پيشه كنند و اين مشكلات را نيز همانند ساير مسايل با سربلندی پشت سر بگذارند.
وی افزود: دشمن سعی دارد با ترفندهای مختلف مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد و نااميد سازد اما بايد بداند كه ملت ايران هميشه در صحنه حضور دارند و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف شوم خود دست يابد.
رسولی خاطرنشان كرد: ما نبايد به دشمنان قسم خورده انقلاب اجازه دهيم كه كوچكترين انحرافی در نظام مقدس جمهوری اسلام بوجود بياورند چرا كه از زمان رسول اكرم(ص) عده‌ای تلاش می‌كنند دين اسلام را منحرف سازند.
وی اظهار كرد: خون‌های بسياری ريخته شده و افراد زيادی به شهادت رسيده‌اند تا اسلام به اينگونه به ما منتقل شده است و نبايد اجازه دهيم اين ميراث گرانبها به سادگی توسط دشمنان آسيب ببيند بنابراين اين وظيفه همه است تا آخرين نفس از اسلام و ارزش‌های آن دفاع و حفاظت نمايند.
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه امام هادی(ع) البرز در پايان گفت: دشمنان انقلاب و نظام پس از اتمام جنگ تمام كشورها را ملزم كردند كه ايران را از نظر اقتصادی و تجارت و داد و ستد تحريم كنند كه از اين كار هدفی جز شورش مردم عليه نظام نداشتند كه خوشبختانه با درايت مردم به جايی نرسيدند.