صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۲۵۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶

گروه فعاليت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن ويژه خواهران به‌مناسبت ميلاد حضرت زهرا‌(س) و با حضور قاريان برتر استان قزوین پيش از ظهر امروز در دانشگاه بين‌المللی امام خمينی‌(ره) این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا) شعبه قزوين، صديقه مسگری، مادر شهيد سيد حميدرضا سياهپوش پيش از ظهر امروز، 9 ارديبهشت‌ماه در محفل انس با قرآن كه در سالن اجتماعات دانشگاه بين‌المللی امام خمينی‌(ره) ویژه بانوان برگزار شد، بيان كرد: از هر مادر شهيدی كه در‌خصوص فرزند شهيدش سؤال شود به تفاوت‌های بارز و ويژگی‌های خاصی اشاره می‌كند كه در ديگران كمتر ديده می‌شود چراكه شهدا نمونه هستند.
وی ادامه داد: شهيد حميدرضا سياهپوش در سن 16 سالگی عازم جبهه شد تا در برابر دشمنان اسلام بايستد و در سن 18 سالگی و در سالگرد تولدش نيز به شهادت رسيد.
اين مادر شهيد عنوان كرد: شهدا با خدا معامله كردند برای همين در عمليات‌هايی كه صورت می‌گرفت بدون هراس و دلهره مبارزه می‌‌كردند چراكه خداجو و با‌ايمان بودند و خدا نيز آنها را پذيرفت.
وی تصريح كرد: حميدرضا در يكی از عمليات ها مجروح و در بيمارستانی در مشهد بستری شد و بعد از مدتی با وجود اينكه هنوز به‌طور كامل بهبود نيافته بود بار‌ديگر به جبهه رفت چراكه می‌گفت بايد از فرمان امام‌ تبعيت كنيم و تبعيت از رهبری از ويژگی‌های بارز همه شهدا است.
مسگری اضافه كرد: شهدا برای همه ما الگو هستند زيرا از خود گذشتند و نبايد فراموش كنيم كه آنها برای خدا، اسلام و همه ما ايثار كردند و آرامش و امنيت امروز ما مرهون خون شهدا است.
وی يادآور شد: فرزند من در احترام به من و پدرش، هيچگاه كوتاهی نمی‌كرد و ظرافت‌های اخلاقی خاصی داشت كه می‌توان گفت كه در اين صفات اخلاقی الگو بود.