صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۶۱۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰

گروه اجتماعی: همه مردم بايد توجه داشته باشند كه تنها به مسائل سطحی روزه نگاه نكنند و تمام سعی خود را برای رسيدن به عمق روزه به كار بگيرند تا از اين طريق برای رسيدن به لقاءالله تلاش كرده و نورانيت پيدا كنند.

حجت‌الاسلام مهدی احمدوند، سرپرست اداره تبليغات اسلامی نظرآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه البرز، گفت: مردم بايد از فرصت به دست آمده در ماه رمضان استفاده كنند، چرا كه ماه رمضان فرصت نزديك شدن به خداوند متعال است و كسانی نيز كه تاكنون تسليم فرمان الهی نشده‌اند، در اين ماه به صراط مستقم راه پيدا كنند.
وی با اشاره به فيوضات ماه مبارك رمضان، افزود: پيامبر اكرم(ص) در آخرين خطبه خود در ماه مبارك شعبان از ماه رمضان به عنوان شهرالله ياد می‌كند، چون اين ماه، ماه روزه است و روزه از آن خداست؛ لذا ماه مبارك رمضان ماه خداست.
سرپرست اداره تبليغات اسلامی نظرآباد با بيان اين‌كه ماههای رجب و شعبان مقدمه ورود بندگان الهی به ماه مبارك رمضان است، ابراز کرد:‌ اگر فردی در اين ماه به لقاءالله و باطن روزه نرسد و فقط به نكات ظاهری روزه توجه كند هيچ بهره‌ای از روزه‌داری خود نمی‌برد.
حجت‌الاسلام احمدوند تصريح كرد: همه مردم بايد توجه داشته باشند كه تنها به مسائل سطحی روزه نگاه نكنند و تمام سعی خود را برای رسيدن به عمق روزه به كار بگيرند تا از اين طريق برای رسيدن به لقاءالله تلاش كرده و نورانيت پيدا كنند.
سرپرست اداره تبليغات اسلامی نظرآباد با بيان اينكه ماه رمضان ماه بركت، رحمت و مغفرت محسوب می‌شود، خاطرنشان كرد: زمانی صاحب‌خانه‌ای سفره خود را برای مهمان خود پهن می‌كند و سعی می‌كند كه اين سفره بر اساس شأن مهمان باشد ولی در ماه رمضان صاحب‌خانه و صاحب سفره خداوند سبحان است و امكانات و نعمات الهی بر سر سفره الهی به هيچ عنوان قابل وصف نيست.
وی در پايان گفت: ‌خداوند كفاره بندگان خود را در اين سفره قرار می‌دهد و كسانی كه كفاره گناهان خود را نداده‌اند در اين ماه و در سر اين سفره جبران می‌كنند.